2012/09/08

Blog - De minek?

Mint kezdő blogger talán egy internetes naplónak szánom az írásaim saját magam számára minél gyakrabb bejegyzésekkel. Persze olvasgattam róla mielőtt belefogtam és közel fél éve tervezem, hogy szeretnék egyet. Most jött el az ideje. Mint írtam célom nincs vele de néhány hónap után izgalmasan olvasok majd vissza, hogy honnan is indultam és esetleg miként változtam és fogtam fel a dolgokat. Talán ez az első poszt még nem is lesz annyira személyes, de hát majd csak belejön az ember az írásba.

Hol is kezdhetném?
Talán a legcélravezetőbb, hogy először is miért. Az ok itt is szimplán egyszerű illetve sok jelentése nincs. Az ok mindössze annyi, hogy az utóbbi időben sok szabadidőm lett és kiakartam próbálni magam az írásban.
Most lett vége az első hétnek a suliba mégis olyan mintha nem is fejeződött volna be. Kollégiumba is visszatért az élet vannak újak és persze ismerős arcok. Mivel kicsit későn értő egyed vagyok mindenre később döbbenek rá és eszem észre a dolgokat amikor már késő és elpazaroltam az időmet fölöslegesen. Legyen az tanulás, hobbi vagy akár sport de most nem akarok példákkal dobálózni. Igaz ebben benne van az is, hogy rettentően félek a nagyvilágtól vagyis pontosabban nem is a világgal van bajom mert szeretem felderíteni az ismeretlent inkább az önállósággal nem tudok megbirkózni mert mindig ott van az a kis "mi van ha rosszul döntök" érzés. Persze ennek ellenére boldogulok csak mégis jobb ha az ember mellett van valaki aki tapasztalt és az egy kis támaszt. Ez persze nyilván visszavezethető a gyermekkorra esetleg de nem szeretek a régi dolgokon rágódni. Az embernek folyton változnak a nézetei és mindig megvan győződve róla, hogy mindenki más helytelenül gondolkodik. Gyakran így vagyok ezzel én is amikor emberek vitatkoznak és azt sem veszik észre, hogy mennyire romlottak. Sajnos a társadalom is itt tart. De ebbe most ne menjünk bele talán erről is lesz majd egy poszt. Amit kiakarok hozni ebből, hogy olyan vagyok aki próbál mindig racionálisan gondolkodni és cselekedni. Minden érmének két oldala van ugye és mielőtt döntést hozunk esetleg elítélünk bárkit tekintsük már meg a másik oldalt hiszen előítéletesnek lenni nem célravezető. Mindig sajnálattal nézek azokra az emberekre akik nem veszik észre magukat és csak élnek bele a világba akikek csak az a lényeg, hogy legyen pénzük és elköltsék az első adandó alkalommal az önző szokásaikra. Most lehet szidni engem is talán én sem voltam különb de én inkább feláldozom magam és hagyom, hogy olyan jusson tovább a céljai felé aki megérdemli. Mindenki másféle élet filozófia szerint él ami számomra a "bánj úgy valakivel ahogy elvárod, hogy veled bánjanak". Persze ha valaki átlép egy határt akkor persze eldurran az ember agya. De a vitákban is igyekszem logikusan érvelni. Manapság csak azt látom, hogy mindenki a másikra mutogatva személyeskedik és így próbálja magát előnybe hozni. Számomra ez undorító dolog hiszen mind emberek vagyunk akik saját útjukat járják. Kicsit eltértem és elragadtattam magam tehát kicsit váltok, hogy miért gondolom így a dolgokat. Intelligensnek tartom magam hiszen minden nap olvasom a hír portálokat illetve különböző akár magyar akár angol filmes, sorozatos, tudományos, telefonos blogokat amiről mégis egy képet kapok a világról amibe élek és tudom, hogy merre tartunk.

Kicsit meredek zárással de ezzel szeretném befejezni az első írásomat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése